søndag 10. mai 2015

Bidragene til tekstkonkurransen

Det ble endel bidrag til tekstkonkurransen, som jeg utlyste for en stund tilbake. Alle bidragene er kjempefine og når jeg kommer til meg selv (og får nikkeltestet alle produktene mine, siden det var ei som hylte og skreik om dette), skal jeg gå igang med å lage noen smykker der endel av sitatene skal settes inn i.

Bidragene

Fra EH
Til syvende og sist har du bare deg selv.
Elsk deg selv.

Fra HW
Er det eit slott?
Er det eit palass?
Nei, det er ein utedass
Fra TK
Det finnes to steder der du 
kan søke tilflukt fra livets strabaser;
Katter og musikk
Fra IW
Jeg gjorde det som barn,
hvorfor ikke nå?
Fra IH
Hva du tror du vet om andre,
er sannsynligvis feil.

Fortune favours the brave.

Love me. Love my cats

Rykter lages av hater,
spres av tapere
og aksepteres av idioter

Alone, but not lonely

Jeg vet ikke hvor jeg skal,
men jeg er på vei.

Tid sammen med katter
er aldri bortkastet.

Hvordan vi behandler dyr her nede,
avgjør vår status i himmelen

Take my advice,
I'm not using it

Uten nerden stopper verden

Practice makes perfect,
but nobody's perfect
so why practice?
Fra BV
Folk som ikke liker katter,
har vært rotter i et tidligere liv

Et hus uten katt,
er et hjem uten sjel

Menn er som fyrstikker,
de tenner fort og mister hodet

Først skapte Gud mannen.
Så fikk han en bedre idè

Der ingen Eva er,
er inget paradis

Ikke ta livet for alvorlig.
Ingen har overlevd hittil

Du er ikke dum.
Bare uheldig når du tenker

Don't you think if I'm wrong
I would know it?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.