torsdag 7. mai 2015

Siste dagen



I dag er siste dagen med grå stær på venstre øyet. Jeg er ekstra nervøs i dag og ønsker at tiden frem mot operasjonen skal gå fortere, men slik er jeg alltid. Er det noe jeg gruer meg til, vil jeg bare at tiden skal gå dobbelt så fort slik at jeg får det unnagjort.

Min svoger har allerede tatt begge øynene. Han hadde time til forkontroll akkurat samme dagen som jeg, men han hadde timen litt utpå dagen. Det er litt artig å tenke på det da. Han sa at det var helt smertefritt og uten ubehag. Han hadde heller ikke problem etterpå.

Nå vet jeg ikke om jeg får linse med styrke i. Jeg håper det. Min svoger ble spurt hvilke linser han ønsket seg, men et slikt spørsmål har ikke jeg fått, men jeg antar at siden dette gjøres på en privat klinikk og av forskjellige leger, har de hver sin måte å gjøre ting på.

Nå er ikke jeg så tøff som min svoger, som kan slå seg på fingrene med en hammer når han bommer på spikeren, og bare utbryter "uffda".

Jeg var mye tøffere da jeg var yngre. Jeg boret i tennene uten bedøvelse, men etter at jeg ble gammel, er det helt motsatt. Jeg gruer meg til alt som innebærer smerter og ubehag og vil ha mest mulig bedøvelse.

Ellers har jeg fått sendt avgårde premien i tekstkonkurransen og håper at mottakeren har fått pakken. Jeg har kontaktet et par andre deltakere for å spørre dem hvilket sitat de ville ha i smykket sitt, uten å få svar. Noen sendte inn flere sitater, men siden jeg ikke har hørt noe fra dem, velger jeg å vente til de eventuelt tar kontakt. Anhengene og glasset har ankommet, så nå ligger de og venter på å bli fylt med morsomme sitater.

Hvis alt går bra under operasjonen i morgen, kommer det nok en liten oppdatering.

Wish me gud løøøk....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.