søndag 2. mars 2014

Det er lov å prøve seg...


Hihi. Jeg gikk igjennom meldingsboksen min på facebook og fant "Andre"-meldingsboksen. Der lå det mye rart. Alt fra utskjelling til flirtemeldinger. Jaja, det er lov å prøve seg. Jeg skjønner meg ikke på disse folka. Tror de virkelig av når vi damene får slike meldinger der en type sier at "Å du er så vakker", "Jeg skulle ønske du ville komme og besøke meg", "Trist å se at du bor i et annet land fordi jeg har så lyst til å bli kjent/kjæreste med deg", at vi kaster oss på første fly og reiser til frieren?

Jeg sitter å kniser når jeg leser slike meldinger. Ikke fordi jeg blir begeistret, forelsket eller liker meldingen. Det er rett og slett fordi at disse mannfolkene ikke ser selv hvor patetiske de er. Det er typer som mest sannsynlig sender samme meldingen til flere kvinner og derfor håper at de får et napp.

Det er rart at når de er inne på profilen min, ikke gidder å ta en titt på venstre siden. Der står det tydelig "MARRIED". De tror visst at når jeg får en slik melding, kaster mer rundt og krever skilsmisse og etterpå hiver meg på første fly til et eller annet sted som de oppgir å bo på.
Det kan de bare glemme. Jeg er HAPPILY MARRIED og det kommer jeg til å fortsette med til jeg dør.

Dessverre gikk det ikke an å klikke på disse meldingene for å lese hele. Det er de for gamle til, men her er hvertfall noen.

Les og le...







No, it's your fucking children...
Noen som kan gjette hvilken kjent idrettsutøver som skjeller meg ut her?

På den siste meldinger husker jeg at jeg fikke beskjed om å gå hen og dø da h*n mente jeg så syk og stygg ut på profilbildet. Jeg ristet oppgitt på hodet og følte nesten synd på vedkommende. Dessverre har jeg blokkert denne personen og alle ved samme navn. Det hadde vært svært interessant å fått sett hva mer vedkommende kunne lire av seg av fonærmelser...

Noen av disse over her, er nok bare om andre ting enn patetiske forsøk på flørt, men jeg tok dem med likevel.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.