onsdag 26. mars 2014

Moffeliten er ikke sint. Hun er RASENDE!!!!

Jeg er så rasende at jeg kunne spist tapeten av veggene.

Dette er grunnen (kopi av klage sendt Posten.no)

"Jeg har i lengre tid gått og ventet på en pakke, som det viser seg at først ble sendt til Posten på Kokstad. Siden jeg kun forholder meg til min lokale post-i-butikk, som ligger på Valle, Nesttun, fikk jeg dem til å ringe Kokstad for å få pakken sendt til Valle. Det har de gjort, men da jeg skulle hente pakken, fikk jeg beskjed om at denne ligger på postkontoret på Nesttun kjøpesenter.

Dette er totalt uakseptabelt. Jeg har ETT postkontor som jeg forholder meg til og det er som sagt Spar Valle, Nesttun. Jeg har ikke mulighet til å farte på kryss og tvers i Bergen kommune for å hente forsendelser. Det ville blitt veldig tungvint for meg da jeg ikke har bil og må derfor bytte buss flere ganger underveis.

Posten Kokstad ligger over en mil fra adressen min. Nesttun postkontor ligger 5 km unna meg og Spar Valle ligger 1 km unna meg. Hvorfor dere ikke klarer å levere pakken til riktig sted, skjønner jeg bare ikke.

Denne pakken kommer nå til å gå i retur til avsender, som vil fakturere meg for returkostnadene. Jeg orker ikke farte rundt på kryss og tvers lengre da jeg ikke klarer å gå pga ryggskade.

Jeg håper VIRKELIG at dere vil se på rutinene deres da det ikke er første gang at pakker, som jeg skal ha, har havnet på de mest utrolige steder."

Lurer på hva de tenker med...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.