mandag 17. mars 2014

Redd...

Nå er jeg redd.

Jeg fikk plutselig telefon fra legen om jeg kan møte opp til en time hos han på fredag kl 0850. HVA ER DET NÅ? Jeg ringte opp igjen, men eneste de ville si, var at jeg er lav i blodprosent og natrium, men hvis det er derfor jeg trenger ny time, synes jeg det er litt rart, da jeg også tidligere har hatt lave verdier på dette. Jeg har ikke plutselig fått en innkalling til legen pga det.

Hva kan det være?

Det første som slår meg, er selvsagt kreft, men nyrene mine er heller ikke helt gode. Tror aldri jeg har vært så mistenksom og engstelig noen gang.

Uff, det er så lenge til...

2 kommentarer:

  1. Aud F. Aleksandersen17. mars 2014 kl. 10:24

    Forstår godt at du er urolig nå, det hadde jeg også vært. Men hadde det vært noe skikkelig alvorlig; tror du ikke han hadde ringt og gitt deg time i dag?
    Tenker på deg og holder tommelen opp for at alt går bra. (y) Klem <3

    SvarSlett
  2. Tusen takk Aud. Grunnen til at jeg er så redd, er at min mor har hatt brystkreft, min mormor har hatt kreft i urinblæren og i tillegg har min bror nyresvikt og går til dialyse. Det har også vært andre alvorlige sykdommer i familien. Derfor er jeg så nervøs...

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.