tirsdag 25. mars 2014

Vår i byen - Masse bilder


ENDELIG er våren kommet!

De to siste dagene har vi hatt over 10 varmegrader og solen skinner alt hva den klarer. Himmel og hav som jeg har ventet på dette. Nå er det meldt sol og varme i noen dager fremover og gleden over liver er kommet tilbake.

Disse to dagen har jeg vært i sentrum og bare koooost meg. I går traff jeg kompisen min på Lido der vi hadde en god middag. Dvs jeg spiste smørbrød med egg og tomat. Følte ikke riktig for å spise middag, men smørbrødet smakte herlig og med 3 kopper kaffe til (!), ble det perfekt.

Deilig mocca med melkeskum <3

Må sikre meg slik at jeg får i meg nok salt.
Rekene som var på smørbrødet spiste jeg ikke, bare så det er sagt.
Jeg er jo vegetarianer, må vite


Dette ser da vitterlig ut som om
det er Moffeliten som har stått modell her...


Tobeinte koser seg i vårsolen


Deilig vår i blomsterbutikken
Litt frø ble det også, men ikke nok.
Blomkarsen bruker jeg som dekor på kaker
samt i salater. De er kjempefine å bruke i matlaging
siden de kan spises.


Fine art deco-ringer fra HM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.