søndag 30. mars 2014

SolSøndag!

For en herlig morgen! Det var helt fantastisk å sette seg ut på terrassen med en kopp kaffe kl 9 i dag tidlig. Litt kaldt var det jo, men det var varme fra hellene på gulvet, så jeg fikk nå litt varme. Kaffen smaker så godt ute i det fri.

Det som er faren nå, er at vi er i ferd med å glemme regn og lave temperaturer. Hvertfall jeg. Når regnet igjen kommer, blir jeg helt satt ut og tenker at "Huff, vi kommer til å ha dette regnet hele sommeren!" De siste årene har jo sommeren regnet bort og nå fortjener vi en fiiiin sommer med temperatur mellom 25 og 30 grader.

I går var det 17 grader og planen var å gå tur i Fjellveien. Vi kjørte til Bystasjonen, parkerte der og tok beina fatt oppover Kalvedalsveien. Da vi var kommet opp bakken og skulle begynne stigningen opp til Fjellveien, husket plutselig Moffeliten at hun hadde glemte å ta morgendosen av medisinen. Det ble til at vi måtte snu. Jaja, litt tur er bedre enn ingen tur. I dag blir det tur i Kvernabekkvegen. Det er en hageby og utrolig koselig å gå tur der.


Det blir også litt husarbeid i dag, dessverre. Jeg holder på med å vaske ned kjøkkenet og rydde i skapene. Spesielt i skapet med tørrvarene trengs det en større opprydding.

Nå skal jeg ha min tredje kopp med kaffe og sette meg ut på terrassen. Ha en kjempefin søndag sålenge og kom dere ut. Husk at denne varmen og solen ikke varer evig.

Tuddelu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.