lørdag 22. desember 2012

Årets julenegler er klar

I går var jeg hos Nails For You for å gjøre neglene klare for julefeiring. Resultatet ble kjempebra. Jeg hadde egentlig planer om å få snefnugg på alle neglene, men det ble for dyrt, derfor ble det bare på ringfingrene. Egentlig synes jeg dette blir bedre for av og til er det "Less is more".


Noe som IKKE er det, er juletreet vårt. Vi har fått det inn i hus og begynt å pynte det. Det er et skikkelig lubbent juletre - like tjukt som det er langt. Min kjære har holdt på å skave av det i syv lange og syv brede i dag, men nå har vi altså fått det på foten. Vi var nødt til å kutte det litt i toppen pga at de øverste greinene ikke var så fine.
Vi har funne ut at vi må ha et sett med julelys til, så i morgen må vi avsted til Plantasjen igjen. Kanskje jeg kan klare å overtale min kjære til å kjøpe den hvite julenissen da....





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.