søndag 16. desember 2012

Ferdig, og det var godt...

Nå er omsider Oscar'en klar for julefeiring. Det gikk ganske fort å føhne han siden han er så tynn-pelset. Min mor var så snill at hun hjalp meg med badingen (har en snill mamma jeg). Det satt jeg veldig pris på pga at ryggen min ikke er helt stabil enda. Jeg skal ha en time hos kiropraktor på fredag igjen.

Jeg har klippet han ganske godt ned fordi det var en del filt i pelsen, men pelsen vokser ut igjen og imens får han bruke den lekre genseren som en dame på Epla var så snill å strikke til han. Jeg gleder meg til å få han til byen igjen. Vi har det utrolig godt sammen vi tre og det skal bli en FANTASTISK jul, det garanterer jeg.

Oscar etter 1. klipping, vask og føhn

Ferdig

Nå skal han ikke under saksen før om noen måneder, kanskje til våren en gang.

I dag fotfølger han mammaen sin. Han vet at han skal være med å reise i morgen og han passer på at mamma ikke stikker av uten han. I morgen skal han ha på seg genseren sin samt regntøy, hvis det blir regnvær.

Været har jo slått om. Det er mange varmegrader og regn. Det skal bli spennende å komme på land i Os i morgen. Da jeg reiste derfra, var det klink is på kaien. Jeg håper at all isen har blåst bort.

Hvert år kjøper jeg brodder, men jeg synes de er noe herk å bruke. De er vanskelige å få på skoen uten å ødelegge neglene, de er forferdelige å gå med, man må ta dem av og på seg for hver butikk man besøker og man blir svart på hendene når man skal ta dem av seg etter bruk. I tillegg klarer jeg å rote dem bort hvert eneste år.
Jeg har tenkt på kanskje å skaffe meg Icebug-sko, men da må jeg ha skobytte med meg når jeg skal i butikkene. Piggene er livsfarlig glatte på gulv. Disse skoene er ganske dyret og SVÆRT lite elegante, så jeg får se hva det blir til...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.