mandag 17. desember 2012

Tilbake til Rosendal o_O

Jaha, så er jeg altså tilbake i Rosendal. Det var den turen.Vi hadde gått ca 10 minutt, så begynte båten å skrangle og dure. Det viste seg at de hadde fått noe i ene propellen så vi gikk bare rundt og rundt. De forsøkte først å manøvrere litt rundt omkring for å se om det som satt fast, ville løsne. Det ville det ikke, så det bar tilbake til Rosendal i halv fart.
De hadde visst bestilt buss til oss, men siden jeg har en uoppdragen og utålmodig hund med meg, valgte jeg å vente til i morgen med å ta båten. Får virkelig håpe at jeg kommer meg hjem i morgen, ellers spøker det for alle planene fram til jul..

Jeg er skrekkelig trøtt akkurat nå og kommer til å legge meg tidlig i kveld. Det skal ikke så mye til før denne skrotten blir lealaus. Hihi...

Vi gjør et nyttforsøk i morgen
Ill. foto

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.