søndag 2. desember 2012

Så er det på'an igjen

...med å pynte til jul. Jeg er tidlig på'an, men det er en grunn til dette og det er at når jeg først pynter, er jeg ikke interessert i å ta bort julepynten igjen den 13. dag jul. Derfor pynter jeg så tidlig. Jeg har leitet høyt og lavt, rotet rundt i bodene og skap uten å finne adventstjernen. Etter å ha leitet vel og lenge, kom jeg på at jeg kanskje skulle se i kassen med julepynt - der lå den. Nå er det bare å leite frem en krok, så er det advent her også.


Dessverre har jeg ikke klart å komme i julestemning trass i julemusikk, pynting og en halvmeter med snø (føles hvertfall slik). Årsaken kan være at jeg er litt satt ut pga det som skjedde med Oscar for noen dager siden. Dessuten fikk vi en trist beskjed i dag; Et familiemedlem av Rolf har fått beskjed om at hun har kreft, så det la en ganske stor demper på stemningen. Håper virkelig at de har oppdaget kreften tidlig og at hun klarer seg bra gjennom behandlingen. Stakkars, hun har vært mye syk opp igjennom årene og er ganske skrøpelig nå. En har jo lyst til å vise sin støtte, men ord blir litt fattige når slike ting skjer. Vi skal hvertfall være der for henne - det er det viktigste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.