tirsdag 4. desember 2012

Ouch! (igjen...)

Hvordan jeg har klart å skade kneet mitt, skjønner jeg bare ikke. Det må ha skjedd da jeg drev og flyttet på tepper og møbler i går. Jeg merket hvertfall ikke at jeg skadet det. Smertene kom utover kvelden og i natt var de så ille at jeg ikke fikk sove. Det rareste er at det ikke er så veldig vondt når jeg går på det. Det er når jeg sitter og ligger jeg kjenner det. Nå har det også hovnet opp, men det er ikke misfarget, så jeg skjønner ingenting.
Jeg har ikke tid og mulighet til å gå til lege nå, så jeg får hvertfall se det an en stund...


I morgen er det klart for 2. runde i adventskonkurransen. Det er bare å fortsette å svare. Jo flere konkurranser du svarer på, jo lettere er det å vinne.

Cya

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.