tirsdag 11. desember 2012

Livsfarlig bommert

Så har selvskaderen klart det igjen. Denne gangen er det en så alvorlig bommert at jeg vurderer å dra på Legevakten. Saken er den at istedet for å sette 7 enheter med hurtigvirkende insulin, satte jeg dobbel dose. Dette ble gjort før jeg klarte å reagere. Jeg var så opptatt med å prate at jeg ikke stoppet før dose 2 var satt. Jeg bruker 28 enheter med langsomt-virkende. Da setter jeg 4 x 7 enheter. Jeg vet ikke hvorfor jeg satte så mye hurtigvirkende, men jeg klarte hvertfall å stoppe etter 2 ganger.
Grunnen til at jeg satte så mye, var at jeg våknet opp med et skyhøyt blodsukker og i forvirringen ble det satt for mye. Nå er blodsukkeret på 22,7 og jeg er allerede begynt å drikke søt saft for å forsøke å motvirke at blodsukkeret dropper for mye.

Håper dette går bra. Min kjære kommer snart med både marsipan og sjokolade.

To much is too bad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.