mandag 10. desember 2012

Pakke pakke og shoppe shoppe

Har pakket julegaver i dag. Det er alltid koselig (I think not...). Jeg har tilogmed lagt på kne for å få pakket inn den største gaven, som er til min nevø. Det tok på knærne, men nå er den ferdig innpakket og mangler bar til-fra-lappen. Jeg skal en tur til sentrum i morgen. Da skal jeg ordne flere lapper. Gavene til Kalvåg er så og si ferdig.


Har også vært en tur på Plantasjen og plukket ut juletre. Moffe har et særdeles stort problem når det gjelder juletrærne. Etter hennes mening er det jo større juletre, dess bedre. Derfor presterte hun og plukke ut et av de største trærne, uten tanke på omkretsen. Vi får anta at det går bra. Nå skal vi bare ha tak i min svoger, slik at han kan hjelpe oss med å hente treet.
Det skal bli litt av et styr å få det inn i leiligheten.

Vi har også kjøpt juletrefot og juletreteppe. Begge deler i hvitt. Jeg ble skikkelig glad da jeg så at de hadde begge deler i den fargen. Jeg hadde jo utrolig lyst på en stor nisse, som også var i hvitt og ganske fin, men der satte ektemaken ned foten. Han fant ut at nå måtte Moffeliten bremse litt på shoppingen, men som jeg sa til han er slike ting en engangsutgift, men den andre halvdelen lot seg ikke overtale.
Vi får heller kjøpe nissen til neste år (rett over nyttår kanskje...)


Juletreteppet

Litt flere kuler
Vi skulle hatt litt kremmerhus på treet også
og lurte på om det var noen av leserne 
som er flinke med slikt?

Juletrelys


...og en liten Blue-Ray spiller


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.