mandag 10. desember 2012

Et mysterium utenfor fatteevne...

Nå skjønner jeg ingenting. Jeg satt i sofaen og på salongbordet fant jeg denne:


Hvor i ALLE DAGER kommer denne fra??? Jeg har aldri brukt dette merket. På en eller annen rar måte har denne maskaraen havnet i vesken min. Jeg lurte på om denne kanskje hadde falt fra et stativ og ned i vesken min da jeg var rundt og vindusshoppet i sentrum i dag, men den ser ut til å være brukt. Det er hvertfall ingen strekkode på den. Jeg kan bare ikke skjønne hvordan jeg har klart å få denne i vesken min.
Jeg kan heller ikke skjønne at det kan være noen som har stått ved siden av meg og istedet for å putte den i sin egen veske, rett og slett har gjort en feil og puttet den i min. Jeg har ikke vært på toalettet mens jeg var i byen. Det kunne jo hende at jeg uforvarende hadde puttet den i vesken hvis jeg så at den lå på vasken.
Jeg har vridd hodet 10 ganger rundt og gått rundt i byen og inn i butikker i hodet mitt for å se om jeg kunne finne en årsak til hvorfor denne lå i vesken min.

Hvis det er noen som har en ide om hva som kan ha skjedd, setter jeg veldig pris på om dere kan dele den med meg.

Jeg skjønner hvertfall ingenting...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.