søndag 30. desember 2012

Glade jul - og nyttår

Det har vært en syk jul i år. Typisk det når det er første året Rolf og jeg skal feire jul sammen. Jeg har jo ligget syk siden 1. juledag, men i dag er jeg såpass at jeg er oppegående og nå er det Rolf som er syk. Hvorfor blir man så syk akkurat rundt juletider. Det hadde passet bedre i januar. Den måneden kan ikke brukes til noe allikevel.

Anyway. Nå er hjortesteiken smurt inn med salt og pepper og lagt i kjøleskapet for å godgjøre seg til morgendagen. Vi har ikke spist middag siden julaften, så vi har både jule-kylling og fersk torsk til gode.
I morgen skal jeg prøve den nye miksmasteren som vi fikk til jul. Jeg har planer om å lage lage multekrem som dessert etter middagen. Etter å ha studert bruksanvisningen, ser det ut som om man kan bestille ekstra deler til denne mikseren, så nå har jeg sendt en mail til butikken for å høre om de kan hjelpe meg med dette. Når man først har fått noe så fint, så vil en jo kunne bruke den fullt ut.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.