fredag 7. desember 2012

Tips til morsomme og stilige julenegler

Jeg fant litt julenegler som jeg hadde lyst til å tipse om. Disse kan dere få på neglesalonger, men jeg anbefaler å sjekke nøye før du velger en salong. Det er svært viktig at det er reint og niks rot på arbeidsbordene. Snakk gjerne med noen som har vært hos negledesignere før du bestemmer deg. Se også etter pris og ikke velg de billigste salongene.
Du kan også søke etter anbefalinger på forumet til www.kvinneguiden.no. Selv bruker jeg NailsForYou i Kong Oscarsgt i Bergen og har vært veldig fornøyd. De er svært profesjonelle og det finnes ingenting å klage på der.

Dessverre er det for seint for min del når det gjelder å anskaffe meg noen av disse juleneglene under da jeg allerde har en time og det ikke ble satt av tid til å legge på disse neglene.

Et siste tips når det gjelder julenegler: Ta gjerne med et bilde fra nettet på de neglene du ønsker slik at den som behandler deg kan se hva du er ute etter.

Her er noen tips til julenegler:












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.