søndag 30. juni 2013

Dag 1 i Askersund

Dette er vår første dag i Askersund og det lover veldig bra. I dag har vi knallsol og 23 varmegrader. Vi er heldige vi. Jeg sjekket nettopp været i Bergen og der er ikke gradene mer enn ca 12. Skulle ønske jeg kunne ta dere med til paradiset vårt alle som en.

I dag har vi vært på en liten fototur til Borgmästarholmen, som egentlig er en øy myntet på barn. Her har ungene en flott sandstrand og masse lekeplasser og stativ samt en hel liten skog. Vi tok oss en spasertur dit sammen med fotoutstyret, ikke for å fotografere barn, men for å feste sommerstemning til minnekortene. Jeg tok en del bilder, men jeg har ikke mulighet til å redigere dem på en ordentlig måte, så jeg legger bare ut bildene uredigert.

Dagens Casual Antrekk

Ingen skyer er så vakre som dem
i Askersund...


Hadde denne bilen kledd Moffeliten skal tro...?


Her selges det Go'glass

Kjærestetur i solskinn

Fotomodellen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.