lørdag 8. juni 2013

Til en brud

Nå nærmer det seg at jeg er ferdig med oppdraget. Jeg har jobbet i rekordfart for å få avgårde pakken som ....... skal ha. Jeg håper at hun blir fornøyd med arbeidet jeg har gjort. Nå skal bare anhengene ligge å tørke i noen dager også for at jeg skal sjekke at det ikke dukker opp feil i bildene. Kvalitetssikring vet dere. Hihi...

Det har vært utrolig gøy å jobbe med dette oppdraget. Har virkelig kost meg. Planen er å få avgårde pakken på tirsdag/onsdag. Egentlig skulle anhengene tørket litt lengre, men jeg får se det an.

Da jeg fikk dette oppdraget, kastet jeg meg rundt og utsatte alt annet. Nå flyter kjøkkenet av oppvask, papir, bånd, lim og bilder.

Bildene er softet av hensyn til 
privatlivets fred, som det heter.



Jeg er svært stolt av gaveeskene. De har jeg laget selv fra børjan av. Jeg grublet litt i begynnelsen på hvordan jeg skulle dekorere dem, men etter x antall turer til Panduro (det ble ikke få heller), kom inspirasjonen. Dette er også esker som vil komme for salg med tid og stunder. Jeg må gjøre ferdig de andre bestillingene og få disse sendt ut før jeg drar på ferie.

Jeg tror kanskje at jeg er bittelitt flinke når det kommer til gaveeskene kanskje. Er ikke helt sikkert og sparker sjenert med skoen i sanden...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.