lørdag 22. juni 2013

Klar til sending

Så er premien til den heldige vinneren i sommerkonkurransen pakket og klar til å leveres på postkontoret. Jeg har bestemt meg for å sende den rekommandert, selv om det koster flesk å gjøre det på den måten, men jeg stoler ikke noe særlig på at posten klarer å levere til riktig adresse.


Jeg håper at vinneren liker kameraet og at hun vil få glede av premien gjennom sommeren. Jeg skulle så gjerne ønske at jeg kunne trekke tre vinnere som kunne fått hver sitt kamera, men så rik er jeg dessverre ikke (ikke enda hvertfall).

Jeg takker alle sammen for deltakelsen. 

Det kommer en ny konkurranse i adventstiden. Hva premien DA blir, får jeg se litt på, men kjenner jeg meg selv rett, blir det nok noe fint da også.

Jeg håper at dere vil fortsette å følge bloggen, spesielt når høsten kommer og vi skal gå igang med forberedelsene til den nye babyen vår som forhåpentligvis kommer til neste vår.

Ha en kjempefin sommer alle sammen!

2 kommentarer:

  1. I dag fikk jeg hentelappen :D
    gleder meg til å hente premien i morgen!
    God tur til Sverige! :)
    Rannveig Kh

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Håper du liker kameraet og at det virker som det skal. Jeg har dessverre ikke fått testet det.

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.