søndag 2. juni 2013

Løsningen...?

Jeg tror jeg muligens har funnet årsaken til den dype nedstemtheten jeg har hatt i flere uker og som har blitt verre og verre. Jeg oppdaget i dag at jeg hadde glemt å lege ett av medikamentene, som jeg bruker for min bipolare situasjon, i dosettene. Jeg lager 5 dosetter med medisiner i slengen og nå ser det ut som om jeg har utelatt den ene tabletten. Denne tar jeg 2 ganger pr dag. Morgen og kveld.

Jeg tok tabletten med litt skepsis i dag fordi jeg vet hva som skjer når kroppen skal venne seg til denne typen medisin. Jeg blir USANNSYNLIG trett og kan sove i timesvis midt på dagen. Dette er heldigvis noe som går over etter hvert, men mens det står på er det irriterende. Jeg er jo helt susete i hodet helt frem til kl 17, når min mann kommer hjem.

Jeg er hvertfall glad for at jeg kanskje har funnet forklaringen nå og ser litt lysere på tilværelsen selv om jeg skal til tannlegen på tirsdag...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.