onsdag 19. juni 2013

Hyperaktiv dæving

Herregud. Jeg satt på bussen ut til Fyllingsdalen på den ene shopperunden min. Rett før bussen skulle gå, kom det inn en "person", som absolutt måtte ta det siste magadraget av sigaretten før han entret bussen og blåste røyken rett inn i kupeen.
Han måtte selvsagt sette seg ved siden av meg. "Heiheihei", hilste han og fikk et tomt blikk tilbake fra meg. Han hev seg ned i setet og forsøkte å føre en samtale med undertegnede, som viste med hele kroppspråket at hun slettes ikke var interessert i noen form for kommunikasjon. Etter å ha gaulet i telefonen i noen minutter, klappet han meg på kneet og sa "Heiheihei" enda en gang. Da begynte tøtta å bli provosert. Hadde han vært en edruelig, grisete mann, hadde jeg gitt han klar beskjed om å dra til seg labbene, men siden han tydeligvis hadde inntatt en eller annen form for dop, fant jeg ut at det var best å la være. En vet jo aldri hva slike dævinger finner på.
Jeg tror jeg viste godt nok med kroppspråket at jeg ikke ville snakke med han. Jeg snudde meg nesten 180° rundt.

Gu' hvor jeg HATER disse utingene av noen mennesker.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.