torsdag 27. juni 2013

SMERTEFRI - tror jeg...

Omsider våknet jeg opp helt smertefri i munnen, men med store smerter i en stortåen. Har aldri hatt så vondt i en tå før. Den var blitt helt stiv, hoven og umulig å bøye. Jeg håper at det vil ordne seg om en liten stund. Jeg skal hevne meg sånn på denne Belsbubben at han kommer til å angre at han i det hele tatt forsøkte å stoppe oss.

Siden jeg var så utafor igår, tok jeg meg en tur på Ebay og shoppet litt bare som trøst. Da jeg våknet idag tidlig, fikk jeg beskjed om at budet mitt på et halskjede var gått inn. Slik som det ser ut på bildet, ser det ut til at jeg kommer til å like det, men av og til kan det være stor forskjell på bildet og det virkelige smykket.


Jeg hanket også inn et armbånd som jeg tenkte blir fint til juleantrekket.



Jeg hadde kjøpt et såkalt "Slavearmbånd" tidligere. Slavearmbånd er et armbånd og en ring som er lenket sammen. Dessverre har jeg ikke mottatt dette armbåndet, men etter at jeg ga leverandøren beskjed, fikk jeg alle pengene tilbake.

Jeg var veldig skeptisk til å handle på Ebay tidligere. Ikke visste jeg hvordan systemet var og ikke visste jeg hvordan rettighetene mine som kunde var, men etter at jeg begynte å handle der, har jeg bare hatt gode erfaringer.
Jeg har handlet en drøss med mobil-skall og jeg skal legge ut bilder av disse når jeg kommer hjem fra ferien.



I dag er det nistesmøring og medisinpakking, som står på programmet i tillegg til å gremmes over den brukne neglen. Jeg skal snart hoppe innom dusjen og etterpå pusse tennene VELDIG forsiktig. Tannen som ble fikset igår, har jeg fått beskjed om at skal nesten ikke pusses, så jeg skyller med Corsodyl etter hver tannpuss, bare for å være på den sikre siden.

Corsodyl er et mirakelmiddel når det gjelder å bli kvitt betennelse i tannkjøttet. Eneste minuset med det, er at tennene blir brune etter at man har brukt det en stund. Men men - Det viktigste er at det ikke setter seg vondt igjen.

Ha en fin dag så lenge alle sammen, så høres vi senere.

1 kommentar:

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.