torsdag 20. juni 2013

EN uke igjen

God morgen kjære lesere. I dag er det fantastiske 7 dager igjen til vi vinker farvel til Norge for å dra til Sverige i 2 uker. Jeg gleder meg som en unge. Nå er det sikkert mange som flirer og tenker "Haha, så harry de er", da vil jeg svare dem "Dere vet ikke hva dere snakker om". Dere som mener at Sverige er harry, har vel ikke vært lengre enn til Svinesund kan jeg tenke meg og som jeg sa til plageånden som har vært så flink til å kritisere meg og sette spørsmål ved alt jeg sier og gjør:

"I Sverige er det ikke svenskene som er harry, men enkelte nordmenn". Sverige er et fantastisk nydelig ferieland. Vi har nå feriert i Askersund i 6 år og kunne ikke tenke oss å dra på ferie noe annet sted, vel kanskje til Jersey og Dubai, men det er en annen sak. Vi er blitt så kjent på hotellet at de husker oss og det er utrolig koselig.

Vi har faktisk aldri truffet en sur svenske. Hverken her i landet eller i Sverige, men sure nordmenn,

vel der er en annen sak...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.