onsdag 19. juni 2013

Frustreeeeeeeeert!!!!!!!!

I dag er jeg så hyper-stresset at jeg snart eksploderer. Jeg sendte en pakke, uten sporing dumme meg, til en kunde på forrige fredag og vedkommende har ikke fått den enda. Dette er ganske viktige smykker da de skal brukes i et bryllup om ikke så lenge.

Hva er det som er galt med Posten siden de ikke klarer å levere innen den fristen som de skryter sånn av at de overholder? Jeg er så lei hele Posten og systemet deres at jeg er mildt sagt rasende.

En kan ikke stole på denne bedriften for fem flate øre. I tillegg til at de ikke klarer å holde leveringstidene, men de sender post som jeg har ventet på i retur til avsender fordi de PÅSTÅR at jeg ikke bor på den adressen som jeg bor på, men som de ikke klarer å finne...

Tror jeg reiser og leverer smykkene selv...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.