tirsdag 4. februar 2014

Litt skummelt...?


Jeg har testet ut funksjonen "Hvem" til 1900. Der sender du inn navnet på den du vil vite noe om. Du kan sikkert sende tlf nr også. Etter ca 1 døgn får du svar der du får vite "alt" om vedkommende.

Jeg fant ut at jeg ville teste ut dette på meg selv og det gjorde jeg. For en liten stund siden kom svaret:

...er en nydelig kvinne som sjarmerer mange med sitt flotte, mørke hår. Hun har tidligere studert ved Høyskolen i Oslo og Akershus (dette stemmer ikke. red.anm). Hun er stor fan av Kongsvik Ungdomsskole. Wenche er også glad i dyr og er opptatt av dyrs rettigheter.

Er det skummelt eller er det skummelt? Her sitter altså helt ukjente personer foran en pc og har mulighet til å søke opp all mulig informasjon om deg. Jeg håper virkelig at de har taushetsplikt. Nå har ikke jeg noe som ikke tåler dagslys, men litt privatliv skal man ha.

Har du lyst til å prøve og se hva som kommer opp om deg? Send Hvem navn til 1900, men husk at det koster 50 kr for hvert søk.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.