torsdag 20. februar 2014

New Nails

 

I dag ble det nye negler hos Nails For You. Jeg er som vanlig superfornøyd. Denne gangen gikk jeg for en annen form på neglene. Denne heter Almond og er litt spissere enn den vanlige, Pipe, som er avrundet. Jeg hadde så lyst til å prøve noe nytt og de som jobber i den salongen kan alt som er av negler og har et uttall varianter som en kan velge mellom. Jeg fikk også på 3 swarovski-krystaller på hver ringfinger.

Jeg har nå vært hos 4 (!) negledesiner i denne salongen og har vært like spent hver gang, men har ingenting å utsette på profesjonaliteten. Dessuten får jeg brukt engelsk-kunnskapene mine og det er godt. Det er jo ikke hver dag en snakker dette språket. Jeg er veldig sjenert når det kommer til å snakke engelsk. Jeg stotrer og stammer litt og får ikke alltid tungen med meg, men jeg tror nok dette kommer til å få seg til etterhvert. Jeg er jo i utgangspunktet like sjenert som en liten jente og sliter litt med å prøve uvante ting, men da er det jo herlig at jeg også får det til når jeg forsøker å gjøre det som må til.

Eeeelsker dem
De blir finere jo lengre de blir

Rosendal
Uff, i morgen må jeg ta turen til Rosendal. En del av dere kjenner nok til hvordan jeg mistrives der inne. Det er altfor mye fjell og altfor få butikker. For min del kunne de sprengt vekk alle fjellene i Norge. Jeg trives best i "öppna landskap". Jeg liker meg aller helst i byen. Der føler jeg meg friere. Hadde jeg ikke hatt min kjære mamma der, tror jeg ikke at jeg hadde reist inn, hvertfall ikke om vinteren. Om sommeren er det herlig der inne. Da er det masse blide turister og cruise-skipene ligger nærmest i kø for å få plass der inne. Om vinteren er det så trist. Man ser jo nesten ikke et menneske når man er ute.

I morgen skal jeg hvertfall hilse på min mamma og hjelpe henne med mobiltelefonen som hun har anskaffet seg. Det er en android tlf og hun trenger litt veiledning da hun ikke har noen som helst erfaring med mobil-telefoner.

Håper bare at jeg er flink nok til å forklare ting og hjelpe henne, snille mammaen min <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.