onsdag 12. februar 2014

Mulig løsning


Nå har jeg en mulig løsning på brummingen som jeg har hatt i øret. I dag er den nemlig borte igjen. Løsningen KAN være at jeg har fått nye blodtrykkstabletter, som jeg har glemt å ta. Jeg har nå tatt tablettene i 2 dager og alt går så mye bedre.

Middagsplaner
I dag planlegger vi vegetarkebab. Det vil si ikke vanlig kebab i brød. Det gidder jeg ikke lage til. Jeg kommer til å steke dem som små stykker og ha pommes noisettes og salat ved siden av. Dere skal få oppskriften litt senere.

Vi har ikke spist middag på noen dager, men nå er det på tide. Jeg må passe litt på kalori-inntaket, så det blir ikke mye jeg spiser. Vi trimmer jo en del. Vi skal ut og gå idag også, selv om det snør/sludder og er slapseføre ute. Det betyr bare at det blir ledig parkeringsplass på Stend, så det er bra.

Vi høres siden...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.