torsdag 11. september 2014

Det enkle er ofte det beste (og det letteste...) Nye smykker

Huff og huff og fysjameg!

Jeg har virkelig forsømt bloggen den siste tiden, men det har ikke skjedd noe spesielt og jeg har faktisk ikke hatt noe å blogge om. Jeg har vridd hodet både til høyre og venstre, uten at jeg har fått noen ideer til blogginnlegg. Sist jeg skrev, var jeg på vei inn i en depresjon. Heldigvis er den avverget pga medisiner og den og den gode, gamle Moffe er nå tilbake.

En av grunnene til at jeg ikke har blogget, er faktisk at jeg er igang med smykkeproduksjon igjen. Det er herlig. De siste dagene har jeg sittet ved arbeidsbordet og laget smykke etter smykke. Noen av disse er så enkle at en kunne gjort det i blinde, men jeg har så mange anheng nå at jeg var nødt til å lage noen halssmykker.

Her er resultatet av de siste dagers produksjon

Rose quartz
Perlemor
Rose av resin
Kjedet er 50 cm langt
kr 120,- inkl. porto
Ukjent steinsort
Ukjent steinsort
Rose quartz
Perlemor
Kjedet er 45 cm langt
Kr 120,- inkl porto
Perlemor
Kjedet er 45 cm langt
kr 95,- inkl porto
Swarovski
Lampwork
Sølvfarget med swarovski og perle i bergkrystall
Kjedet er 50 cm langt
kr 100,- inkl porto
Dette smykket selges til inntekt for
Dyrebeskyttelsen Norges
kamp mot pelsdyroppdrett
Gullfarget med swarovski og topaz swarovski-krystall
Kjedet er 50 cm langt
kr 100,- inkl porto
Dette smykket selges til inntekt for
Dyrebeskyttelsen Norges
kamp mot pelsdyroppdrett
Nydelig turkis smykke med blå swarovski-krystaller
Kjedet er 50 cm langt
kr 150,- inkl porto
Creme glassperler

Når det gjelder smykkene som selges til inntekt for Dyrebeskyttelsen, vil det bli lagt ved bilag som bekrefter overføringen din.

Ønsker du noen av smykkene i håndlagde gaveesker, kommer det et pristillegg på kr 50,-. Dette er for å dekke porto og material til eskene.

2 kommentarer:

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.