mandag 1. september 2014

En God Begynnelse

Hei og hopp! Nå er sommeren over og vi står foran en fargesprakende sesong. Jeg gleder meg som en liten unge. Mens jeg sitter og skriver, hører jeg på Haydn Cello Sonater. Det er fin høstmusikk det. Solen titter så vidt gjennom vinduene, men det er allikevel tett skydekke ute.

Humøret er strålende idag, selv om ryggen er vond. I morgen skal jeg til kiropraktoren min for siste gang på en stund. Jeg skal se om jeg kan få en henvisning til en annen fysioterapeut fordi jeg trenger å styrke ryggen. Jeg er like lutrygget som en dame på 80. Jeg har absolutt null muskler til å støtte ryggen min.

En God Start
Septemeber begynner bra. Jeg er i full gang med å rydd i skuffer og skap, eller rettere sagt: Jeg SKAL igang med det. Idag har det vært opprydding i smykkene. Jeg har hatt dem stående på kommoden uti gangen og har irritert meg grønn over at det var så "rotete". Jeg fant ut at halssmykkene, som hang på stativet heller burde legges i lynlåsposer i en eske. Aller helst ville jeg hatt vekk alle smykkene fra kommoden, men det lar seg ikke gjøre i praksis, så jeg valgte å bruke stativene til armbånd istedet. Selv om det er mye armbånd, synes jeg det ble litt ryddigere uansett.

Jeg har ALTFOR mange smykker og for liten plass å ha dem på, så nå ligger halssmykkene som sagt i en pappeske. Bare det irriterer meg.

Jeg er uforbederlig....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.