onsdag 24. september 2014

Eh Kuk...?

Jeg skal IKKE skrive om mannens edlere deler, hvis det er noen som trodde dette. 

Jeg fikk en pakke fra Hong Kong i postkassen idag og da jeg så avsender-navnet på konvolutten, satte jeg nesten kaffien i halsen da jeg fikk latterkrampe.

Det jeg egentlig leste, var jo Lang Kuk. Ingen kan noe for hva de heter og et ordentlig navn i et land kan faktisk bety noe hillarious i et annet land. Vi har jo et godt eksempel på dette. Det var et bilmerke, enten fra Korea eller Japan som skulle lansere en ny bil og denne skulle få det fine navnet - Fitta eller Fitha. Er litt usikker på skrivemåten. Det ble det heldigvis ingenting av, så vidt jeg vet.

Det er ikke så lett med språk alltid.

Mens vi er i det seksuelle hjørnet idag, så husker noen av dere et famøst bilde som jeg redigerte toppen av, uten å sjekke lengre ned på bildet. Jeg hadde to portrett som jeg skulle føre sammen og bruke i et halssmykke. Det var kun ansiktene som skulle være med og derfor konsentrerte jeg meg om dette. Da jeg var ferdig og scrollet ut for å se resultatet før jeg croppet bildet, fikk jeg meg en latterkrampe som nesten fikk meg til å dette av stolen. Det ble nemlig dette...

Et lite mistak...


3 kommentarer:

  1. Hahaha! Jeg har også fått mye morsomme navn underveis i min ebayshopping :)

    SvarSlett
  2. Har flirt mer enn en gang når jeg har fått pakker fra østen...

    Tror jeg skal samle på disse morsomme navnene...

    SvarSlett
  3. Hehe, det er mye rare navn der ute gitt :-p

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.