mandag 10. oktober 2011

Bilder fra den nye leiligheten

Det var litt ruskevær i dag, så jeg bestemte meg for å fotografere et par detaljer i den nye leiligheten. Jeg viser kun detaljer nå. Leiligheten blir først fotografert når alt er kommet på plass.




For det meste har vi ryddet i gamle-leiligheten. Det pågikk ikke så lenge i dag, men vi fikk da sortert litt. Ved ene veggen i stuen har vi plassert ting som skal flyttes, mens den andre veggen fungerer som sorteringssted.
I dag ble sengen gjort "ubeboelig". Det er rart å tenke på at jeg kanskje aldri kommer til å overnatte i den leiligheten mer, samtidig er det velsignet deilig å tenke på at jeg slipper å høre på krangling fra naboene, innbruddsforsøk - som jeg har hatt 2 av, mens jeg bodde der, høy musikk som pågikk flere døgn i strekk. Det var såpass høyt at jeg ikke hørte min egen tv. Jeg hadde en nydelig veranda med roser og blomster, men det ga jeg opp da han flyttet inn. Det gikk ikke an å sitte på verandaen i det bråket. Det var heller ikke trygt å snakke til denne naboen siden han er et dophue. Tror halvparten av seksmanns-boligen var narkotikamisbrukere. Flere ganger fant jeg brukte heroin-sprøyter utenfor. Aldri mer kommunal bolig på meg  §:o( 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.