mandag 17. oktober 2011

RASENDE!!!!

Jeg er så rasende og lei meg at jeg nesten ikke har ord. Fy faen! Jeg var innom facebook i sted og oppdaget at en av vennene mine hadde lagt ut et bilde der de henger en valp. HVA ER VITSEN MED Å LEGGE UT SLIKE BILDER. Det døde ansiktsuttrykket til hvalpen kommer til å forfølge meg til jeg ligger i graven. Ok, vi vet at dyretorture skjer, men hva prøver folk å oppnå ved å legge ut disse bildene. Denne vennen vil bli slettet og rapportert.
Jeg håper virkelig at noen får tak i disse fyrene og torturerer dem til døde!!! Og jeg håper at smertene og pinslene varer LENGE!!! Kanskje vi i slike tilfeller kan ta i bruk noen gode, gamle torturmetoder fra middelalderen. Der fins det nok å velge mellom. Feks messingoksen, flåing, pyramiden og henging ved at armene blir bundet bak på ryggen for så å bli heist opp i den stillingen.
Tror det er lenge siden at jeg har vært SÅ opprørt som det jeg er nå. Hadde jeg hatt disse folka foran meg, hadde de ikke fått dø i synden.
JEG ER SÅ SINT!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.