torsdag 13. oktober 2011

Gaveesker og visittkort

I dag har jeg laget visittkort. Måtte lage det selv siden de jeg bestilte hos Vistaprint forsvant i Posten. 1.gangen etterlyste jeg dem, da sa de at de skulle trykke nye og sende meg. Men etter at de også forsvant i Posten, ga jeg opp. Jeg laget flere utkast, men det er dette jeg tror jeg går for


Skal til gamle-leiligheten i dag. Skal være der i noen dager for å fortsette pakkingen. Satser på å bli ferdig denne helgen. Jeg er nå nødt til å begynne å kaste ting på nytt. Vi har ikke plass til alt her. Spesielt pyntegjenstander komme til å forsvinne. Har noen flotte pyntedukker som jeg vurderer å selge. Skal legge ut bilder her litt senere.
Jeg kommer til å ha et lite loppemarked hvor det er en mengde ting som skal gies vekk/selges, men jeg må tømme leiligheten først slik at det ser litt ordentlig ut¨.
Har laget et par gaveesker som jeg legger ut her. Er litt stolt av den i sølv m/glitter. Syntes den ble så fin.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.