tirsdag 25. oktober 2011

SOMMER!!!

Endelig er sommeren her. Det er helt fantastisk ute. 18 varmegrader trass i datoen. Nå skulle jeg vært hjemme og sittet på terrassen, men dengang ei. Har vært nødt til å være innendørs i dag da jeg har ventet på rørleggeren som skulle komme for å koble fra oppvaskmaskinen. Det rare var at han kom før tiden. Det er sjelden kost, så nå blir det å vaske opp manuelt. Stønn... Jeg må innrømme at det går mye i plast og papp for tiden.
Ellers har jeg nå gjort soverommet klar til tømming, så nå er 2 rom ferdige. Etter middagen (som blir en kjøpe-lasagne da jeg ikke har skåler til å lage den på skikkelig måte), blir det gangen som skal bli kvitt rotet sitt. Resten av skuffene i kommoden skal også tømmes.
Jeg får desverre ikke lagt ut bilder da både pc'en min og kameraet befinner seg i den andre leiligheten, men så snart min kjære kommer med dette, skal det bli mer billedlig dokumentasjon.  §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.