lørdag 8. oktober 2011

Ett skritt nærmere

I dag har vi ramponert reolene mine. Vi måtte plukke dem fra hverandre for å få fraktet de til gjennvinningsstasjonen. Vi grudde oss litt før vi gikk i gang med dette, men det gikk faktisk ganske smertefritt. Min kjære samboer, som er tidligere kulestøter, rev fra hverandre hele reolen i stuen med bare hendene. En sterk og flink mann jeg bor sammen med. §:o).


Bare filler igjen av Bahus-reolen

I morgen er planen å få plassert disse i bilen samt litt flere kasser som skal til nye leilgheten. Jeg må være i gamle leiligheten i ca en uke pga at jeg venter på at hjelpemiddelsentralen skal komme med en lykt til meg. Jeg trenger det nå når mørketiden næremer seg med stormskritt. Jeg har litt dårlig mørkesyn, så jeg har problemer med å gå ute om kvelden uten å snuble. Har ramlet inn i buskas noen ganger på grunn av dette (dog i edru tilstand. Hihi...).

Da jeg la meg i går kveld, var det fantastisk nydelig ute. Siden vi bor så høyt oppe ser vi rett på himmelen. I går kveld var det et vakkert stjerneskinn som jeg kunne nyte fra sengen. Det er ikke alle som er så heldige å sovne med stjerneskinn inn i rommet. I dag da jeg våknet var det igjen sol på soveromsveggen. Bare det lille der gjør at dagen får en glad start. Rommet blir lyst opp og det er en glede å komme seg ut av sengen og starte dagen. Det hjelper godt på en som er b-menneske. I kveld er det meldt meteoritter. Jeg gleder meg.  §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.