mandag 3. oktober 2011

Feil adresse!

Hvorfor er en del service-firma helt blåst i hodet og nekter å innrømme feil?
Først vil jeg si at det for en gangs skyld ikke var Posten sin skyld siden de ikke fraktet pakken. Nei, denne gangen er det Mypack som skal få seg en skrape.
Jeg fikk en hentemeldimg på mobilen på torsdag med beskjed om at pakken skulle hentes på Rimi Sædalen. Dette er ikke min adresse i det hele tatt. Jeg har Rimi Løvås som mitt postkontor. Det har jeg hatt i mange år nå.
Nå har jeg vært i kontakt med denne butikken. De ringte MyPack og fikk beskjed om at adressen Rimi Sædalen var den som var skrevet i pakken. Jeg har nå snakket med Panduro for å sjekke adressen og der stod det Rimi Løvås.
Jeg har nå fått vite at Rimi Løvås ikke utleveringssted for MyPack. Hvorfor er det ikke det når de HAR Mypack?
Jeg vurderer nå å kontakte avisene, for dette er TOTALT uakseptabelt.
Siste ord er ikke sagt i denne saken.


Oppdatering
Nå har det vært litt telefoner frem og tilbake i denne saken, og forvirringen har øket betraktelig hos undertegnede. Nå skylder Panduro og Tollpost på hverandre. Neste gang jeg skal ha noe fra Panduro, kommer jeg til å få sendt det til Rosendal, så får jeg heller få sendt det derfa til Bergen, slik at jeg får det der jeg bor. Stønn...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.