onsdag 13. juni 2012

AFV

Jeg har nettopp sittet og sett på America's Funniest Home Videos på TVNorge. Jeg synes dette programmet er utrolig morsomt, men innimellom får jeg en ekkel smak i munnen. Hva er det som er så morsomt med barn som faller og slår seg og gråter, dyr og spebarn som blir plaget? Dagens episode inneholdt blandt mye annet følgende:
Nyfødt gråter når moren puster han/henne i ansiktet. Moren synes dette er så morsomt at hun fortsetter å gjøre dette, mens både hun og han som filmer ler rått. Publikum ler.

Et lite barn forsøker å klatre i hyllene i kjøleskapet. Barnet faller og får en hylle fylt med plastflasker og matvarer over seg og publikum ler.

En mann har plassert en hanske over nesen på hunden sin samtidig som han har stappet en ball i kjeften dens. Dette pågår i flere minutter, mens mannen og venninnen/konen ler rått (denne gangen også...)

En hund blir kledd ut og får en parykk på hodet. Man ser at den er utilpass, men eieren ler.


Kanskje det er jeg som er litt prippen, men enkelte scener kan jeg ikke svelge, men jeg synes at voksne, oppegående (?) mennesker skulle holde seg for god til dette...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.