lørdag 16. juni 2012

Dagen i dag

Nå er jeg omsider hjemme igjen etter en strålende dag i sentrum sammen svigerinne og tantebarn. Jeg har kost meg skikkelig og håper at de har gjort det samme. Jeg glemte som vanlig å ta bilder. Var så opptatt av å kose meg.
Vi var innom en haug med butikker. Niesen min skulle ha seg ny kjole til bryllupet og hun fant seg en inne på Sorbet. Det viste seg at det ene laget i skjørtet var revnet helt nede med kanten, men det kan repareres, min svigerinne er en kløpper med symaskinen. Vi ba om rabatt, men det eneste de kunne tilby var 20 %. Skal jeg være ærlig, så synes jeg det var i knappeste laget.
Stakkars nevøen min, som måtte være med oss 3 damene inn og ut av butikker. Men han er en tålmodig sjel og holdt ut med oss. Han fikk jo kjøpe seg noe lite han også, så det gikk greit.

Jeg fikk meg ny koffert i dag. Det er en Samsonite og var utrolig dyr. 3 200,- kostet den, men den er den letteste kofferten de har og jeg ville ha en lett en. Det er ikke vits i å kjøpe en koffert som veier like mye som det du har oppi. Denne er så lett at man kan løfte den med lillefingeren.

Jeg er hvertfall VELDIG fornøyd med den...

Nå er jeg skikkelig trett og skal slappe av litt før min kjære og jeg drar og handler.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.