søndag 24. juni 2012

Dagens plan

I dag blir det "utdrikkingsmiddag". Vi skal ikke ha utdrikkingslag siden vi ikke har noen omgangskrets. Det blir oss og kompisen min, Michael. Det er så lenge siden jeg har spiste det at i dag blir det sosekjøtt, en av mine spesialiteter. Jeg skal på buss-stoppet senere for å hente Michael. Det er skikkelig driiiitvær ute - regn og vind. Det er meldt det samme på bryllupsdagen, så for tiden er jeg ganske sur pga dette.


Sårene på leppene mine er også kommet tilbake. Jeg har brukt leppepomade fra The Body Shop den siste tiden og jeg tror at leppene mine får en allergisk reaksjon pga av denne. Det er nå som pokker også. Det betyr at jeg kommer til å ha sår på leppene på bryllupsdagen. Jeg har mest lyst til å utsette hele bryllupet pga dette. Hvordan kunne jeg være så dum å bruke denne leppepomaden når jeg hadde mistanke om allergi sist jeg brukte den????

Svarte heller...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.