mandag 25. juni 2012

Nye øyebryn

Var på Face It i dag for å fikse litt på øyebrynene. Hun formet dem og gav dem litt farge. Det trengtes. Jeg har VELDIG lyse og buskete øyebryn. Jeg er kjempefornøyd med resultatet. Skikkelig flinke folk. Hun som fikset øyebrynene brukte en teknikk som heter Threading. Det vil si at de bruker tråd som rulles over øyebrynet og napper med seg hårene.

Før
Etter
Jeg fikk også tak i ny mobil. En Samsung Galaxy S2. Nå ligger den på lading og jeg gleder meg til å begynne å lære meg denne telefonen. Har prøvd den litt, men menyene pluss det andre er så totalt forskjellig fra det jeg er vant med, at det vil nok ta sin tid før jeg vet hva jeg gjør.
Holdningen min til slike ting er nemlig:
Prøv først til den ikke virker eller at du har rotet til noe voldsomt, først DA leser du bruksanvisningen...

Mens jeg ventet på at jeg skulle gå til Face It, tok jeg meg en tur inn på Fretex. Hvorfor jeg gjorde det har jeg ikke svar på. Jeg bruker aldri å gå i bruktbutikker, jeg synes slike butikker lukter forferdelig. Og å kjøpe second hand-varer gjør jeg heller ikke, MEN jeg kom over en veske som jeg likte veldig godt til bare 69 kroner. Den ser ikke brukt ut og etter at jeg hadde luktet på den både inni og utenpå, ble det til at jeg kjøpte den. Om jeg kommer til å bruke den er en annen sak. Jeg får se...
Dessverre blir det svært lite blogging framover - jeg har altfor mye å gjøre. Det KAN hende det dukker opp noen innlegg innimellom, jeg får håpe på det. Om kvelden bryllupsdagen blir det hvertfall en oppdatering, kanskje med bilder, så jeg håper dere stikker innom bloggen selv om det kanskje blir litt stille fra min side fremover.
Masse klemser til alle leserne  §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.