torsdag 28. juni 2012

Supertravelt

Himmel! Jeg går rundt meg selv. I dag er det en supertravel dag. Vi skal både det ene og det andre. Dette blir garantert siste gangen jeg gifter meg (hehe...). Min kjære og jeg spøker om at vi skal gifte oss med hverandre flere ganger, slik at jeg kan få en ordentlig brudekjole. Det var bare det.
Solen skinner idag, men vi har rett og slett ikke tid til å nyte den. Bryllupet er rett rundt hjørnet nå. Det er bryllupsreisen også. Jeg har ikke rukket å pakke enda. Er så stresset at jeg nesten ikke har tid til å snakke og hvertfall ikke puste. Sist jeg pustet var vel for 2 uker siden...

Nå skal jeg snart i dusjen. Etter det, blir det å stryke lommetørkle, brette det og legge det i press, slik at det holder på formen. Dressman sine dresser har noen utrolig dype brystlommer. Jeg er nødt til å finne på noe for å unngå at lommetørkleet siger ned i lommen.

Jeg får gruble litt...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.