fredag 22. juni 2012

Kunst...?

Alt mulig kan visst kalles kunst for tiden. Ved Smålungeren ligger det en såkalt installasjon. Jeg trodde først at det var noe skrot som noen hadde kastet fra seg, men neida. Dette er laget av en kunstner, tro det eller ei...






Kanskje jeg skulle gått og funnet noe gammelt og rustet i fjæra, som jeg kunne laget kunst av. Kanskje noen avdankete båtmotorer.

Jeg lurer på hvor mye kunstneren fikk betalt for dette...

Ellers har jeg vært i neglesalongen og fikset neglene. Jeg fikk satt på 2 swarovski-krystaller i anledning bryllupet. Skal jeg være ærlig så er jeg litt misfornøyd med neglene denne gangen. Lakken på tuppene på langfingrene er ikke like store. Det er forferdelig dumt, men det får nå stå sin prøve. Jeg håper hun retter det opp neste gang jeg skal dit.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.