lørdag 9. juni 2012

Ryddet!!!

Nå har jeg endelig klart å rydde skrivebordet. Det har vært lagerplass for en masse magasiner og papir siden jeg flyttet inn her i september ifjor. Nå har jeg fått egen arbeidsplass og slipper å bruke spisebordet til dette. Har til og med 2 skrivere her på pulten.

Min nye, ryddige (enn så lenge) arbeidsplass

Vi holdt vel på med ryddingen til klokken var omtrent halv syv i kveld. Etterpå laget jeg meg en deilig middag: Stekt torsk og tilbehør. Det går lang tid mellom hver gang jeg steker naturell fisk, bruker heller frysevarer, men dette ble skikkelig godt. Jeg vendte fisken i en blanding av hvetemel, griljermel, sesamfrø og selvsagt salt og pepper, før jeg stekte den.
Jeg bruker alltid en god sennep til stekt fiskemat. Det anbefales. Høres sikkert rart ut, men det gir en supergod smak til fisken.



Helt siden jeg ble "voksen", har jeg foretrukket fisk fremfor kjøtt til middag. Jeg synes kjøtt ofte blir for tungt, hvertfall til hverdags. Nå nærmer ryddingen seg et punkt hvor vi kan invitere folk på middag og den første middagen jeg lager da, blir sosekjøtt. Takket være en hemmelig ingrediens blir smaken på retten EKSTREMT god (nei, jeg forteller IKKE hva den er...).

Så det så...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.