torsdag 21. juni 2012

Dagens viktigste...

...gjøremål er et besøk hos fotografen. Vi skal bli kjent med hverandre og bli enige om hvilke uttrykk bildene skal ha. Personlig har jeg lyst på bilder med litt glimt i øget, men min kjære er litt sjenert, så jeg tviler på om han har lyst til å bli med på Moffeliten sine sprell. Jeg HATER oppstilte, tradisjonelle brudebilder. De blir for kjedelige. Jeg vil ha litt mer kunstnerisk uttrykk, så vi får se...
Tøtta har hvertfall begynt å øve seg. Jeg tar meg aldri bra ut på bilder fordi jeg er så rund. Skulle ønske at jeg veide ca 50 kg, men så lenge det er liv er det håp, som man sier. Jeg må ærlig innrømme at jeg har totalt mistet fokus på slankingen. Det har vært for mye stress og kav til at jeg har hatt krefter til å stå imot sulten, men jeg har ikke gitt meg enda. Skal nok finne fokuset igjen når alt dette er over...

Bildene er tatt av min kjære

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.