torsdag 21. juni 2012

Enda ett skritt nærmere

Så er vi hjemme igjen etter å ha vært i møte med fotografen vår, Silje Holte. Kjempekoselig dame. Vi er på langt vei enige. Vi snakket en god del om ute-fotografering og hvordan vi vil ha bildene. Akkurat nå ser det ut til at det blir fotografering på Assistent-kirkegården. Rolf og jeg må diskutere littegrann og vi skal ta oss en tur dit for å se nå i helgen. Det er jo litt praktiske ting som skal på plass når det gjelder tidsskjemaet for dagen. Jeg skal nemlig til frisør kl 10 den dagen. Etterpå bærer det hjem igjen for å snu seg rundt før vi kjører til sentrum litt senere. Jeg kommer til å skifte på hotell-rommet der min svigerinne og barna bor. Hun har gitt sin tillatelse til dette.
Etter vielsen er det rett til fotograf for å ta de første bildene med barna. Disse blir tatt i studio. Etterpå får ungene fri, mens vi andre drar dit vi skal fotograferes ute. Etterpå er det hjem igjen for et nytt klesskift, før vi alle møtes til middag på Bølgen & Moi.

Det blir et VELDIG enkelt bryllup, men det er slik vi vil ha det. Vi er jo ikke ungdommer lengre og det blir bare dumt med en stor fest da vennesirkelen vår er svært liten.

Jeg traff min kjære på Bystasjonen idag og vi gikk først til Blomsterpaviljongen for å betale blomstene. De som sto der var "helt ute". Hun som ekspederte oss begynte med å stryke ut datoen som sto for bryllupet og begynte å snakke om lørdag og skrev en masse rot på bestillingsskjemaet. Dette betyr at jeg på tirsdag er nødt til å ringe ned dit for å sjekke at alt er iorden. Dette blir da 5. gangen.
Jenter: Tenk dere GODT om før dere bestemmer dere for hvilken blomsterbutikk dere vil skal lage brudebuketten. Sjekk gjerne med andre som har giftet seg. Forumet på www.kvinneguiden.no er veldig fin til slikt bruk.

Dagens middag på Telegrafen

Venter på at tiden skal gå...

Møtet starter kl 19...

Tvinner tommeltotter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.