fredag 1. juni 2012

Vær med og bestem hvordan brudebuketten min skal se ut

Nå har jeg sittet og klippet og limt i Photoshop. Nå trenger jeg hjelp fra dere, kjære lesere. Jeg klarer IKKE å bestemme meg for hvordan brudebuketten skal se ut.
Her kommer en liste på 25 (25 bilder STØNN) som jeg håper at dere vil se igjennom. Alle bildene er nummerert slik at det er lett for deg å plukke ut DIN favoritt.

Det jeg vet er at noen av bukettene kommer til å endre farge.


Når du har bestemt deg, klikker du på kommenter-knappen og legger igjen en hyggelig beskjed om hvilke av bukettene du liker/ikke liker. Husk å skrive ned nr på bildet.
På mandag vil det bli trukket ut en vinner som får et gavekort på kr 200,- hos HM.

OK. Here we go...























14 kommentarer:

  1. Nr 17 var romantisk, sommerlig og veldig fin. Fine farger sammen med den gule kjolen!

    SvarSlett
  2. Så langt har nr 9, 11 og 17 fått hver sin stemme

    SvarSlett
  3. Jeg synes nr 3 er så nydelig ;)

    SvarSlett
  4. Mange fine der, ja. Synes nr 13 og 17 er fine. Da har jeg ikke tatt hensyn til fargene.

    SvarSlett
  5. Det skulle være nr 13 og ikke nr. 3

    SvarSlett
  6. Nr 27, men med litt sterker farger kanskje

    SvarSlett
  7. For å oppsummere:

    Nr 17 2 stemmer
    Nr 9 1 stemme
    Nr 11 1 stemme
    Nr 3 1 stemme
    Nr 13 1 stemme
    Nr 27 1 stemme

    SvarSlett
  8. Nr 3 og 19. Det var tøft med de gule blomstene til kjolen. Når er den store dagen?

    SvarSlett
  9. Fra fb er det kommet stemmer på bukett 9 og 17

    SvarSlett
  10. Ny oppsummering:

    Nr 17 3 stemmer
    Nr 9 2 stemmer
    Nr 11 1 stemme
    Nr 3 2 stemmer
    Nr 13 1 stemme
    Nr 27 1 stemme
    Nr 19 1 stemme
    Nr 1 1 stemme

    SvarSlett
  11. Kaffa Lala:
    Det er foreløbig hemmelig §;o)

    SvarSlett
  12. Det var mange fine her, men jeg syns nr 1 (den som du la til i etterkant) er den som passer best - som fremhever kjolen best, og som blir best fremhevet av kjolen. De komplementerer hverandre veldig, syns jeg :-)

    SvarSlett
  13. Liker nr 14 :) enkel, søt og fin! Ingunnka@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Da er stemmen din notert. Lykke til i trekningen §:o)

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.