lørdag 7. juli 2012

Bakfull

Hjelpes så bakfull jeg er i dag. Det ble litt for mye champagne i går. Vi feiret vår første hele uke som ektepar. Dessverre blir det ingen bilder fra feiringen. Bildene ble tatt med mobilen og jeg har glemt kabelen hjemme. Vi får se når vi kommer hjem igjen.

I går var vi en tur til Åmmeberg for å ta litt bilder. De har et nydelig tårn som står ute i elven. Jeg tenkte at jeg kunne bytte ut himmelen og erstatte den med litt dramatiske skyer og evt. lage bildet med infrarød effekt. Bildene ble tatt med systemkameraet og som dere sikkert vet, kommer disse bildene først når jeg har kommet hjem og fått jobbet med disse. Skal det være kunst, så skal det være kunst.

Hva har skjedd med kjøkkenet?
Det lurer vi veldig på. Før var maten her fantastisk, men nå er den både svidd og uspiselig. Vi bestilte lasagna for noen dager siden og det viste seg ved nærmere undersøkelser at kokken har puttet chili (???) i retten. Det skal da ikke være chili i lasagne? Den var så sterk at jeg rett og slett ble dårlig. Min kjære har litt sterkere mage enn meg, men han reagerte litt han også.

I går ble det pasta bolognese til middag, men denne var like sterk. Jeg skulle ønske jeg var så rik at jeg kunne kjøpe hotellet og sparket den kokken som er der nå og ansatt en med litt lengre erfaring. Det er bare "ungdommer" på kjøkkenet der nå.

VI VIL HA TILBAKE GAMLEKOKKEN!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.