søndag 22. juli 2012

Oi... o_O

Hehe... Tror dere ikke jeg klarte å rote vekk det skallet som jeg la ut for salg i går? Har nå leitet over alt, uten å finne det. Hverken i bosset eller andre steder, så inntil videre er skall-salget innstilt.

Hadde en kjempekoselig kveld i går. Rolf og jeg fikk 2 nydelige hvitvinsglass og en deilig rosèvin av Rolfs forlover til bryllupet. I går fikk vi endelig anledning til å smake på den og den var skikkelig god. Jeg fikk ikke tatt bilde av flaska, men den heter et eller annet med Canel, selv om det er fersken-smak på den.
Jeg hadde også laget litt frukt-salat til vinen. Den bestod av jordbær, kiwi, banan, melon og blåbær. Sammen med vanilje-kesam ble den utrolig god.


En gang i neste uke har vi bestemt oss for å bruke litt av pengene vi fikk i bryllupsgave til å kjøpe nye gardiner i stuen. De vi har nå, er svarte og for å være ærlig, ganske triste. Det blir også nye sofatrekk og nytt gulvteppe. Vi har Ektorp-sofa og de kan man skifte trekk på uten problem. Vi skal ha både lyse trekk og lyst gulvteppe (skal bli en interessant opplevelse når man har hund...).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.