søndag 29. juli 2012

Oppdatering om det ene og det andre...

Det blir smått med blogging. Jeg er nå kommet til ca 3. april i år med arbeidet som består av å legge inn alle bildene som har forsvunnet på bloggen min. Det går fremover, men det er MASSE igjen. Jeg klarer bare å erstatte bildene i toppen 4 innlegg/dag, men jeg gir ikke opp. Ferdig skal jeg bli...

Vi har også begynt å plukke ut av boden oppe fordi det er mye som skal kastes og sorteres.
Under ryddingen kom vi over denne dingsen, som er en kjølespray. Hmm. Den kan jo brukes til mange ting f. eks om det kommer en "fant" frem så er det bare å gi den en liten dusj, så flapper den sammen. Fint forsvar...


Neida, jeg tuller. Selvsagt skal man kun bruke denne sprayen på det som den er ment for. Den kjøler jo så kraftig at stakkaren kan få forfrysning og falle av. Jeg oppfordrer IKKE til å bruke "ulovlige" våpen i kampen mot voldtekt. Det var bare en tanke som slo meg da jeg kom over denne...

Ellers har vi klart å minske bryllupsbildene fra 61 til 18. Vi ble enige ganske fort, men det var ikke helt enkelt å finne bilder hvor vi var fornøyd med utseendet vårt samtidig, for å si det sånn. På det ene bildet såg den ene personen flott ut, mens den andre såg ut som et takras og omvendt, så det var ikke helt enkelt, men vi fant nå ut av det til slutt.


Nå er det bare å vente på at fotografen kommer hjem fra ferie, så skal vi ringe og få time til visning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.